Kvalitetstekster, som dine kunder vil elske at læse

Skarpe Google Ads-tekster, der øger din synlighed

Annoncering på Google Ads kan øge din virksomheds synlighed. Men det gælder om at have enormt gode tekster. Få mest ud af dine annoncer med stærke Google-Ads-tekster.

Læs mere

Google Ads

1,6 kr. pr. ord
EksklusivE moms
Få professionelle tekster til dine Google-annoncer.
Vi skriver teksterne lige til jeres behov og sender dem direkte til din mailboks.
Kommer snart

Du skal blot udfylde vores Templates

Forstå konceptet på 30 sek.

Du sender os nemt en beskrivelse af de tekster, du skal have lavet. Du fortæller, hvad de skal bruges til, og hvad de skal indeholde. Så sørger vores
dygtige editorer for fængende tekster til dine behov.

Step 1, Send dit udkast
Step 1

Udfyld formularen

Du skal fx have lavet tekster til dine produkter, nye services, eller du vil have flere til at opdage din virksomhed.

Step 2, GoEdit redigerer
Step 2

Vi tager os af det

Du besvarer nemt vores spørgsmål på vores platform sammen med dine kriterier til teksten. Vi går straks i gang.

Step 3, Materialet leveres til dig
Step 3

Done

Vi sender din nyskrevede fil til kvalitetssikring og tilbage til dig inden for 24 timer, når du bestiller på hverdage mellem kl. 8.00 og 16.00.

Værdien af Google Ads

De fleste virksomheder har efterhånden fået øjnene op for værdien af Google Ads. Annonceringen på Google, der tidligere hed Google Adwords, er nemlig en helt vildt effektiv, fleksibel og budgetvenlig løsning for virksomheder. Du betaler kun for de klik, der fører brugeren til din virksomheds hjemmeside, du kan fleksibelt vælge din målgruppe ud fra mange relevante parametre, og du kan budgettere, som det passer dig. Men det betyder ikke, at du får gevinst blot ved at oprette en annonce på Google. Din tekst skal nemlig være så præcis og rammende, at kunden lige præcis vælger din virksomheds annonce over de andres.

Den gode Google Ads-tekst

For at kunne lykkes med dine annoncer på Google skal teksten være enormt skarp. Du er stærkt begrænset i forhold til det antal tegn, du må bruge, og du skal kunne fange kundens blik med det samme. Derfor er det vigtigt at sætte tid af til at skrive den helt rigtige tekst eller få hjælp udefra af eksperter. Det er dog også vigtigt, at der er sammenhæng mellem det, folk søger på, din annoncetekst og din hjemmesides tekst. Selvom du kun betaler, når folk klikker, kan du nemlig risikere ikke at få flere kunder gennem annoncerne. Det skyldes især, hvis kunderne kommer ind på din hjemmeside, men ikke finder svar på deres problem eller behov, for så forlader de siden uden køb eller kontakt til din virksomhed.

De vigtigste relevante søgeord

Det første, man skal være opmærksom på i forhold til annonceteksterne på Google, er søgeordene, de såkaldte ’keywords.’ Det gælder nemlig om at vælge de helt rigtige ord og ordkombinationer, som passer til lige præcis din virksomhed. Det er disse søgeord, som kunderne bruger, når de leder efter virksomheder, der minder om din, og det er dermed disse kunder, du skal have fat i.

Du skal være løsningen

Din korte tekst skal være løsningen og svaret på det, dine kunder søger på. Tænk derfor i deres situation. Hvad er deres behov, og hvad er det, de vil opnå, når de bruger søgeordene på Google. Det er, hvad man kalder søgeintentionen. Hvis din virksomhed fx reparerer computere, og en person søger på ordene ’hurtig reparation af computer’, så skal din annoncetekst især have fokus på, at I tilbyder hurtig reparation, da søgeintentionen netop er, at personen vil have ordnet sin computer i en fart.

Fang interessen

Annoncerne er tydeligt markeret på Google, og vi er blevet så vant til at gennemskue og lægge mærke til annoncer, at vi hurtigt trykker væk fra disse, hvis vi ikke hurtigt føler relevans. Derfor skal du meget tidligt kunne fange læserens interesse gennem den helt rigtige sammensætning og inkludering af ord. Du kan med fordel fange kunden ved brug af specialtegn, men det skal gøres med præcision, så det ikke bliver overdrevet.

Dig og din virksomheds annoncebehov

Vi går enormt meget op i skrive superskarpe annoncetekster, og derfor laver vi altid teksterne ud fra den enkelte kontekst, så din virksomhed får de bedste annoncer. Du giver os nemt de relevante oplysninger, og så sørger vi for teksten. Det sikrer dig en stærk annoncetekst, der rent faktisk passer til dine mål og skaber synlighed. Vi er også altid klar til at vejlede dig, hvis du skulle være i tvivl om den bedste løsning for dig og din virksomhed.

Skal vi skrive dine tekster til Google Ads?

Vil du være helt sikker på at få mest muligt ud af dine Google-annoncer, kan vi nemt skrive dine tekster. Du udfylder blot vores Templates med dine anvisninger, og så sender vi opgaven videre til vores fantastisk skarpe editorer. Med dyb erfaring og viden sørger de for at skrive dine tekster. Du får den perfekte editor, som passer lige præcis til din opgave. Når teksten er klar, sender vi den direkte til din mailboks klar til brug.

Fordele, når vi laver dine

Google Ads

Du er sikret Google Ads-tekster af høj kvalitet, der er tilpasset dig og din virksomhed.
Din virksomhed får skarpe tekster, der fanger øjet.
Erfarne editorer skriver dine tekster fra bunden.
Vores tekster har fokus på det, som læseren kigger efter.
Se alle Templates

Forstå konceptet på 30 sek.

Hos GoEdit går vi enormt meget op i at finde dygtige folk, der kan producere fantastisk materiale til vores kunder. Samtidig ligger det os også meget på sinde, at vores editorer får noget ud af at arbejde hos os.

Dine fordele

GoEdit er den ambitiøse kommunikationsservice til professionelle virksomheder. Tænk hverken på oplæring, lange leveringstider, uklare priser eller skjulte gebyrer.

Check mark

Du ved præcis, hvad du betaler. Vi har faste priser.

Check mark

Der er ingen ekstra gebyrer eller skjulte udgifter.

Check mark

Alle opgaver udføres af veluddannede kommunikationseksperter.

Check mark

Alle opgaver kvalitetssikres og gennemlæses af mindst 2 editorer.

Check mark

Du modtager det rettede materiale via e-mail.

Check mark

De fleste opgaver leveres inden for 3 timer.

Start nu

Mød vores editorer

Forstå konceptet på 30 sek.

Hos GoEdit har vi et superskarpt team af ekstremt erfarne editorer, hvis professionelle færdigheder gør dem til de bedste inden for deres fag.
Læs mere og mød dem på deres personlige sider!

Amanda W. Kongstad

Cand.mag. i litteraturvidenskab

August Holst Thomsen

Cand.mag. i latin og spansk sprog og kultur

Ivan Schou Vibing

Cand.mag. i dansk, tysk og historie & GDS Deutsch

Josephine Kaner

Bachelor i spansk sprog og kultur
Alle editorer

Kontakt os

Du kan nemt komme i kontakt med os. Du finder vores oplysninger herunder
— ligesom du er meget velkommen til at anvende chat-funktionen nederst i højre hjørne.
Så vender vi tilbage til dig, så hurtigt vi kan.

Ewaldsgade 7, 3., 2200 København N, Danmark
CVR-nr.: 39152509. T | 71 99 32 92. M | go@goedit.dk