Kvalitetstekster, som dine kunder vil elske at læse

Professionelle LinkedIn-annoncetekster til din virksomhed

LinkedIn er vejen til nye, professionelle samarbejder - både med partnere og kunder. Det er dog essentielt, at teksterne matcher platformens høje niveau af professionalitet og kvalitet.

Læs mere

LinkedIn-annoncetekster

1,6 kr. pr. ord
EksklusivE moms
Du får stærke tekster til dine LinkedIn-annoncer.
Vi sender udkastet samt den færdige annoncetekst direkte til din mailboks.
Kommer snart

Du skal blot udfylde vores Templates

Forstå konceptet på 30 sek.

Du sender os nemt en beskrivelse af de tekster, du skal have lavet. Du fortæller, hvad de skal bruges til, og hvad de skal indeholde. Så sørger vores
dygtige editorer for fængende tekster til dine behov.

Step 1, Send dit udkast
Step 1

Udfyld formularen

Du skal fx have lavet tekster til dine produkter, nye services, eller du vil have flere til at opdage din virksomhed.

Step 2, GoEdit redigerer
Step 2

Vi tager os af det

Du besvarer nemt vores spørgsmål på vores platform sammen med dine kriterier til teksten. Vi går straks i gang.

Step 3, Materialet leveres til dig
Step 3

Done

Vi sender din nyskrevede fil til kvalitetssikring og tilbage til dig inden for 24 timer, når du bestiller på hverdage mellem kl. 8.00 og 16.00.

Værdien af LinkedIn-annoncer

LinkedIn er en fantastik platform, når det kommer til at skabe virksomheds- og karriereforbindelser. Det er der dog mange andre virksomheder, der også har fundet ud af, og derfor er konkurrencen om at nå de rigtige brugere enormt stor. Heldigvis kan du få et forspring gennem LinkedIns annoncer. Annoncer på LinkedIn er geniale til at nå virksomheder, kunder og medarbejdere inden for specifikke brancher. Du kan ikke bare vise dig og din virksomheds egen viden og faglighed, du kan også aktivt nå lige præcis de mennesker, der er mest relevante for din virksomhed.

De gode annoncetekster til LinkedIn

Dine annoncetekster skal selvfølgelig være gode, ellers er det ikke bare spildt arbejde, tid og penge, men du er også gået glip af en mulighed for nye kunder og interessenter. De gode annoncer formår vellykket at forbinde flere aspekter. Der skal nemlig være samspil mellem tekstens indhold, dens tone, længde og din målgruppe, dit brand og dit overordnede formål med annoncen. Er der uoverensstemmelser mellem disse områder, kommer modtageren til at have fokus på misforholdet i din kommunikation i stedet for at fange dit budskab.

Dine mål og annoncens type

Når du laver en annonce på LinkedIn, er det vigtigt, at den type af annonce, som du vælger, også passer til det mål, du har med din annoncetekst. LinkedIn giver nemlig brugere og virksomheder mulighed for at vælge mellem flere forskellige typer, alt efter behovet. Sponsoreret indhold som opslag dukker op i modtagerens ’feed’, mens InMail-annoncer kommer direkte ind i modtagerens LinkedIn-meddelelser. Der kan være flere grunde til at vælge den ene løsning frem for den anden, og det afhænger altid af den enkelte kontekst. De små tekstannoncer, der dukker op i feedets højre side, er fx stærkt begrænsede i pladsen, men til gengæld er de en billig løsning.

Fokus på teksten

I mange annoncer som dem på Facebook er det vigtigt at have gode billeder med. Det er dog ikke tilfældet med LinkedIn. Modsat andre sociale platforme bliver lange, dybdegående opslag nemlig belønnet af brugerne. Det er klart, da fokus her er på professionalitet, viden, erfaring og læring, og derfor læser brugerne også længere tekster. Teksten er dermed det helt essentielle på LinkedIn. Korte tekster og opslag kan også være utrolig givende, men det er vigtigt, at teksten til hver en tid er fagligt god.

Relevans for målgruppen

Som altid er relevans vigtigt for tekstens modtager. I annoncer vælger du selv målgruppen ud fra faktorer som faggrupper, virksomheder og lokalitet, men det er vigtigt, at dem, du vælger, også stemmer overens med tekstens budskab og virksomhedens mål. Dit brand og din virksomhed skal have en klar forbindelse til eller relevans for modtageren, ellers gider læseren ikke bruge sin tid på den.

Du og din virksomheds behov

Når vi skriver annoncetekster til virksomheder, gør vi det altid ud fra den enkelte kontekst. Vi kigger på dine mål for annoncen samt målgruppen og sætter dette i centrum. Teksterne bliver skrevet ud fra dine anvisninger og de relevante informationer, du sender til os. Vi forbinder vores erfaring med dine mål. Det giver nemlig de bedste tekster, der taler til modtageren. Vi sørger samtidig for den høje kvalitet, så dine tekster passer til LinkedIns professionelle kommunikation og tilgang.

Skal vi skrive dine annoncetekster til LinkedIn?

Hvis du gerne vil have skarpe annoncetekster, sender du nemt opgaven til os. Vores editorer er superskarpe og har bred erfaring med tekster til annoncer. Du udfylder hurtigt og simpelt vores Templates for annoncetekster, så går vi straks i gang. Du får den editor, der passer allerbedst til din virksomhed, og når teksten er færdig, får du den sendt direkte til din mailboks. På den måde kan du hurtigt få professionelle annoncetekster, der taler lige præcis til din målgruppe.

Fordele, når vi laver dine

LinkedIn-annoncetekster

I får skarpe annoncetekster, der passer til virksomhedens mål.
Dygtige editorer med specialviden inden for LinkedIn-annoncer skriver dine tekster.
Du får en professionel tekst, der passer til din målgruppe og LinkedIns platform.
Vi sender den færdige annoncetekst direkte til din mailboks.
Se alle Templates

Forstå konceptet på 30 sek.

Hos GoEdit går vi enormt meget op i at finde dygtige folk, der kan producere fantastisk materiale til vores kunder. Samtidig ligger det os også meget på sinde, at vores editorer får noget ud af at arbejde hos os.

Dine fordele

GoEdit er den ambitiøse kommunikationsservice til professionelle virksomheder. Tænk hverken på oplæring, lange leveringstider, uklare priser eller skjulte gebyrer.

Check mark

Du ved præcis, hvad du betaler. Vi har faste priser.

Check mark

Der er ingen ekstra gebyrer eller skjulte udgifter.

Check mark

Alle opgaver udføres af veluddannede kommunikationseksperter.

Check mark

Alle opgaver kvalitetssikres og gennemlæses af mindst 2 editorer.

Check mark

Du modtager det rettede materiale via e-mail.

Check mark

De fleste opgaver leveres inden for 3 timer.

Start nu

Mød vores editorer

Forstå konceptet på 30 sek.

Hos GoEdit har vi et superskarpt team af ekstremt erfarne editorer, hvis professionelle færdigheder gør dem til de bedste inden for deres fag.
Læs mere og mød dem på deres personlige sider!

Amanda W. Kongstad

Cand.mag. i litteraturvidenskab

August Holst Thomsen

Cand.mag. i latin og spansk sprog og kultur

Ivan Schou Vibing

Cand.mag. i dansk, tysk og historie & GDS Deutsch

Josephine Kaner

Bachelor i spansk sprog og kultur
Alle editorer

Kontakt os

Du kan nemt komme i kontakt med os. Du finder vores oplysninger herunder
— ligesom du er meget velkommen til at anvende chat-funktionen nederst i højre hjørne.
Så vender vi tilbage til dig, så hurtigt vi kan.

Ewaldsgade 7, 3., 2200 København N, Danmark
CVR-nr.: 39152509. T | 71 99 32 92. M | go@goedit.dk