Kvalitetstekster, som dine kunder vil elske at læse

LinkedIn-opslag til ambitiøse virksomheder

LinkedIn-opslag sætter fokus på din og din virksomheds viden og kompetencer. Sæt fagligheden i spil og vis jeres specialisering gennem løbende deling af relevante opslag.

Læs mere

LinkedIn-opslag

1,6 kr. pr. ord
EksklusivE moms
Du og din virksomhed får stærke opslag til LinkedIn.
Du får den færdige tekst sendt direkte til din mailboks.
Kommer snart

Du skal blot udfylde vores Templates

Forstå konceptet på 30 sek.

Du sender os nemt en beskrivelse af de tekster, du skal have lavet. Du fortæller, hvad de skal bruges til, og hvad de skal indeholde. Så sørger vores
dygtige editorer for fængende tekster til dine behov.

Step 1, Send dit udkast
Step 1

Udfyld formularen

Du skal fx have lavet tekster til dine produkter, nye services, eller du vil have flere til at opdage din virksomhed.

Step 2, GoEdit redigerer
Step 2

Vi tager os af det

Du besvarer nemt vores spørgsmål på vores platform sammen med dine kriterier til teksten. Vi går straks i gang.

Step 3, Materialet leveres til dig
Step 3

Done

Vi sender din nyskrevede fil til kvalitetssikring og tilbage til dig inden for 24 timer, når du bestiller på hverdage mellem kl. 8.00 og 16.00.

Værdien af opslag på LinkedIn

Uanset om du vil have opslag til din egen personlige LinkedIn-profil eller din virksomheds LinkedIn-side, er det en god idé at lægge indhold ud løbende. Når du deler opslag, så gør du også opmærksomhed på virksomheden. Det viser, at du har overskud og tager initiativ til at skrive tekster, og samtidig kan det være en god måde, både for dig og din virksomhed, at positionere jer som erfarne og vidende inden for særlige fagligheder eller brancher.

De gode LinkedI- opslag

Men opslag på LinkedIn stiller nogle helt særlige krav til det indhold og de tekster, du deler. LinkedIn er netop en platform og et netværk med fokus på karriere, kompetencer og faglighed, der derfor kræver andre opslag end dem, du deler på Facebook. Det er vigtigt, at kvaliteten er i top, at indholdet har relevans, og at du overordnet har en professionel tilgang til indholdet. Det betyder ikke, at man skal afholde sig fra at skrive med en personlig stemme og være menneskelig i kommunikationen, men du skal ikke dele billeder af din aftensmad eller feriefotos, medmindre det har en helt klar strategisk relevans i forhold til din virksomhed.

Professionalitet og faglighed

Kommunikationen på LinkedIn er professionel og fagspecifik. Brugerne er folk, der søger inspiration, udvikling og læring til egen karriere og fra andres arbejde. Derfor skal niveauet også være på et vist niveau, hvor faglighed og viden kommer i spil. Men samtidig skal du også kunne formidle til grupper uden for dit eget felt. Du skal derfor kommunikere på en sådan måde, at det viser, at du har styr på termerne og dit fag, uden at det ikke bliver så internt, at andre ikke kan forstå det.

Relevans

Tekstens indhold skal altid være relevant for modtageren, og det er uanset, hvilke tekster det drejer sig om. På LinkedIn betyder dette, at opslagene altså både skal være relevante at læse for i hvert fald størstedelen af dine nuværende forbindelser og følgere og samtidig være relevante for den målgruppe, du vil have fat i. Hvis du er i tvivl om, hvem dine følgere egentlig er, i forhold til uddannelse og faglighed, så er det en god idé lige at undersøge det nærmere.

Ny viden

Det, du deler, skal ikke bare relevant - det skal også være nyt og spændende at læse. Det behøver selvfølgelig ikke at være opfindelsen af den dybe tallerken hver gang, men der skal gerne være en eller anden form for nyhed i det. Det kan være i form af nye tiltag i din branche, ny viden eller endda nye vinkler på gamle emner. Det er supergodt, hvis opslagene også lægger op til spændende debatter, for det får især gang i delingerne og kommentarfeltet.

Dig og din virksomheds behov

Uanset om du har brug for opslag og indhold til din egen LinkedIn-profil eller din virksomhedsside, så skriver vi altid teksterne ud fra den enkelte kontekst. Vi følger dine anvisninger og det formål, som du og din virksomhed har med opslagene. Det betyder, at du får de allerbedste tekster. Vi går nemlig enormt meget op i kvaliteten, og det ses også i vores tekster. Vi står også altid klar til at vejlede, hvis du er i tvivl om, hvilken løsning der passer bedst til dine behov.

Skal vi skrive dine LinkedIn-opslag?

Hvis du gerne vil have opslag af høj kvalitet, der lægger op til interaktion, kan du nemt lade os skrive dine tekster. I en travl hverdag kan det være svært at nå alt det, man gerne vil som virksomhed, men vi hjælper dig med at nå dine mål. Når du skal have skrevet nye tekster, udfylder du blot nemt vores Templates med de relevante informationer for opgaven. Vi går straks i gang og giver opgaven til den editor, der er perfekt til jeres behov. En af vores superdygtige editorer skriver dine opslag, og du får de færdige tekster sendt direkte til din mailboks.

Fordele, når vi laver dine

LinkedIn-opslag

Du får opslag af høj kvalitet, som er relevante for dine læsere.
Din virksomhed får unikt og spændende indhold, der passer til platformen.
Dygtige editorer sørger for, at alle opslag er professionelle.
Teksterne til dine LinkedIn-opslag bliver skrevet fra bunden lige til dine behov.
Se alle Templates

Forstå konceptet på 30 sek.

Hos GoEdit går vi enormt meget op i at finde dygtige folk, der kan producere fantastisk materiale til vores kunder. Samtidig ligger det os også meget på sinde, at vores editorer får noget ud af at arbejde hos os.

Dine fordele

GoEdit er den ambitiøse kommunikationsservice til professionelle virksomheder. Tænk hverken på oplæring, lange leveringstider, uklare priser eller skjulte gebyrer.

Check mark

Du ved præcis, hvad du betaler. Vi har faste priser.

Check mark

Der er ingen ekstra gebyrer eller skjulte udgifter.

Check mark

Alle opgaver udføres af veluddannede kommunikationseksperter.

Check mark

Alle opgaver kvalitetssikres og gennemlæses af mindst 2 editorer.

Check mark

Du modtager det rettede materiale via e-mail.

Check mark

De fleste opgaver leveres inden for 3 timer.

Start nu

Mød vores editorer

Forstå konceptet på 30 sek.

Hos GoEdit har vi et superskarpt team af ekstremt erfarne editorer, hvis professionelle færdigheder gør dem til de bedste inden for deres fag.
Læs mere og mød dem på deres personlige sider!

Amanda W. Kongstad

Cand.mag. i litteraturvidenskab

August Holst Thomsen

Cand.mag. i latin og spansk sprog og kultur

Ivan Schou Vibing

Cand.mag. i dansk, tysk og historie & GDS Deutsch

Josephine Kaner

Bachelor i spansk sprog og kultur
Alle editorer

Kontakt os

Du kan nemt komme i kontakt med os. Du finder vores oplysninger herunder
— ligesom du er meget velkommen til at anvende chat-funktionen nederst i højre hjørne.
Så vender vi tilbage til dig, så hurtigt vi kan.

Ewaldsgade 7, 3., 2200 København N, Danmark
CVR-nr.: 39152509. T | 71 99 32 92. M | go@goedit.dk