Kommer snart

Mød GoEdit Templates

Templates kommer til GoEdit! Templates er en meget hurtig måde at bestille korrekturlæsning, tekstforfatning og oversættelse på, når det drejer sig om helt specifikke opgaver: fx en SEO-tekst, et Facebook-opslag eller et blogindlæg.

Læs mere

En enkel og effektiv proces

Forstå konceptet på 30 sek.

Vi har struktureret processen bag tekstredigering helt enormt. Det betyder, at din virksomhed altid er sikret en nem og hurtig service, samtidig med at strenge kvalitetskrav sikrer, at ingen opgaver forlader os uden at være godkendt af et særligt kvalitetsteam.

SEO-tekster

Teksten skrives ud fra dine søgeord og leveres med titel, metabeskrivelse samt indikation af H1, H2 og H3. Vi sørger naturligvis også for, at dine søgeord bliver gentaget nok til at blive taget alvorligt, og skiftet ud med synonymer og andre relaterede søgeord for at gøre teksten læsevenlig.

Google Ads

Annoncering på Google Ads kan øge din virksomheds synlighed. Men det gælder om at have enormt gode tekster. Få mest ud af dine annoncer med stærke Google-Ads-tekster.

LinkedIn-opslag

LinkedIn-opslag sætter fokus på din og din virksomheds viden og kompetencer. Sæt fagligheden i spil og vis jeres specialisering gennem løbende deling af relevante opslag.

LinkedIn-annoncetekster

LinkedIn er vejen til nye, professionelle samarbejder - både med partnere og kunder. Det er dog essentielt, at teksterne matcher platformens høje niveau af professionalitet og kvalitet.

Facebook-opslag

Det er fantastisk nemt at få gode opslag til din virksomheds Facebook-side. Vi skriver opslag af høj kvalitet, der passer til din virksomhed og din målgruppe. Så er du sikret indhold, der taler til dine kunder.

Facebook-annoncetekster

Slip for dårlige Facebook-annoncer. Din virksomheds annoncetekster skal være så stærke, at læseren ikke kan lade være med at klikke på dem.

Videotekster

De fleste kunder ser videoer uden lyd. Derfor er det helt essentielt, at du har undertekster med på din virksomheds videoer, så kunderne ser dit budskab!

"Om os"-tekster

"Om os"-tekster er en stærk mulighed for at dele dit budskab med kunderne og vise de kompetencer, du vil fremhæve. Få personlige profiltekster, der taler til kunderne.

Produkttekster

Dine produkttekster er vigtigere, end du måske tror. De skal fremhæve produktets allerstærkeste sider, så kunden får øje på produktets værdi.

Blogindlæg

Blogindlæg er vigtig content for din virksomhed. Men der er for mange dårligt skrevne indlæg i verden. Få kunderne til at blive hængende med hjælp fra spændende, grundige og velskrevne blogindlæg.

SEO-tekster

Få succes gennem SEO. Alt for få virksomheder tænker SEO med i deres tekster, men søgemaskineoptimering kan have stor indflydelse på virksomhedens resultater. Gode tekster med de helt rigtige nøgleord skaber værdi.

En effektiv proces med kvalitetssikring

Forstå konceptet på 30 sek.

1. I vælger nemt den ønskede service, uploader teksten og udfylder det korte skema. I kan også vedhæfte ekstra filer, indsætte links eller endda sende os en videobesked, alt efter hvad jeres virksomhed har brug for.

2. Vi sender opgaven videre til vores dygtige editorer. Alle editorer er højtuddannede kommunikationsspecialister og har samtidig bestået vores hårde test for at blive en del af teamet. Kun 22 % af alle ansøgere klarer testene, selvom de har den rette uddannelsesbaggrund og erfaring.

3. Jeres tekster bliver oversat, korrekturlæst eller bliver skrevet fra bunden! Præcis hvad I har brug for lige nu.

4. Teksterne går igennem et kvalitetstjek, inden de leveres til jer. Tekster, vi har tekstforfattet, sendes som udgangspunkt til vores korrekturlæsere, så der er ekstra øjne på. Alle kan begå fejl, også korrekturlæsere. Men gennem vores kvalitetstjek er I sikret en tekst af den allerhøjeste kvalitet.

5. Vi leverer jeres tekster! Har I kommentarer eller ændringer, så tilretter eller korrigerer vi dem naturligvis med lynets hast!

Templates gør det endnu nemmere ...

👍 Kommer snart

Bestil opgaver endnu hurtigere med få klik.

Den specifikke Template sender opgaven direkte videre til den mest kompetente editor.

Du skal kun give os de informationer, som er relevante for netop den specifikke Template.

Opgaveprocessen er struktureret til præcis det specifikke formål, som er omfattet af den konkrete Template.

Forstå konceptet på 30 sek.

Hos GoEdit går vi enormt meget op i at finde dygtige folk, der kan producere fantastisk materiale til vores kunder. Samtidig ligger det os også meget på sinde, at vores editorer får noget ud af at arbejde hos os.

Dine fordele

GoEdit er den ambitiøse kommunikationsservice til professionelle virksomheder. Tænk hverken på oplæring, lange leveringstider, uklare priser eller skjulte gebyrer.

Check mark

Du ved præcis, hvad du betaler. Vi har faste priser.

Check mark

Der er ingen ekstra gebyrer eller skjulte udgifter.

Check mark

Alle opgaver udføres af veluddannede kommunikationseksperter.

Check mark

Alle opgaver kvalitetssikres og gennemlæses af mindst 2 editorer.

Check mark

Du modtager det rettede materiale via e-mail.

Check mark

De fleste opgaver leveres inden for 3 timer.

Start nu

Mød vores editorer

Forstå konceptet på 30 sek.

Hos GoEdit har vi et superskarpt team af ekstremt erfarne editorer, hvis professionelle færdigheder gør dem til de bedste inden for deres fag.
Læs mere og mød dem på deres personlige sider!

Amanda W. Kongstad

Cand.mag. i litteraturvidenskab

August Holst Thomsen

Cand.mag. i latin og spansk sprog og kultur

Ivan Schou Vibing

Cand.mag. i dansk, tysk og historie & GDS Deutsch

Josephine Kaner

Bachelor i spansk sprog og kultur
Alle editorer

Vi sikrer den høje kvalitet

Det er utrolig vigtigt, at kvaliteten er i top, uanset om dit materiale er til chefen, samarbejdspartnerne eller kunderne. Vi gør alt, hvad vi kan, for at sikre, at du og din virksomhed altid får den bedste kvalitet. Det gør vi gennem vores dygtige editorer og ved hjælp af vores strenge kvalitetsteam.

"Tænk sig, hvis vi kunne være lige præcis dem, der tilfører virksomheder tid, mindre besvær og meget mere overskud til andre (og vigtigere) aktiviteter, fordi vi strømliner arbejdsgange, som i dag kan tænkes meget smartere og mere effektive.”

Jakob Pindstrup

CEO, Co-founder, cand.scient.soc.

"Jeg ved, at det at bygge succesrige virksomheder kræver, at man er virkelig dygtig til at prioritere sin tid og sine indsatser. Samtidig er et professionelt udtryk alfa og omega. Jeg mener oprigtigt, at vi har skabt en 'game changer' for mine virksomheders dagligdag.”

Jakob Dalhoff

CIO, Co-founder, MSc Finance & Accounting

"Hvis man skal fremstå supertroværdig i sine kunders øjne, er man nødt til at kunne agere professionelt. Tiden er knap for os alle sammen, og derfor bliver man hele tiden nødt til at tænke smart. GoEdit lukker hullet — og det er nødvendigt."

Tenna von Cappeln

CCO, Co-founder, cand.scient.soc.

Kontakt os

Du kan nemt komme i kontakt med os. Du finder vores oplysninger herunder
— ligesom du er meget velkommen til at anvende chat-funktionen nederst i højre hjørne.
Så vender vi tilbage til dig, så hurtigt vi kan.

Ewaldsgade 7, 3., 2200 København N, Danmark
CVR-nr.: 39152509. T | 71 99 32 92. M | go@goedit.dk