Luk ×

Bliv partner

Kunne vi skabe et værdifuldt samarbejde? Vi er altid klar til en professionel snak om mulighederne for en stærk relation.
Mange tak for din henvendelse!

Vi vender tilbage til dig, så snart vi kan.

De bedste hilsner

GoEdit-teamet
Noget gik galt. Prøv igen.

Vi samarbejder tæt med professionelle & ambitiøse virksomheder

Bliv partner

GoEdit er skabt med det udgangspunkt at understøtte og levere dybt professionelle kommunikationsopgaver til ambitiøse virksomheder. Det siger sig selv, at vores samarbejde med vores partnere har topprioritet hos os. Vores partnere er en ekstrem vigtig del af vores hverdag. Som partner hos GoEdit er dine fordele:

Vi kender hinanden godt og støtter hinanden i vores udvikling.

Du er altid vigtig for os og har altid førsteret til vores support.

Ingen minimumsbestilling & levering på få timer.

Skal vi være partnere?
Kontakt os i dag!
Vi glæder os til at høre fra dig!
Kontakt os

Fordele som partner hos GoEdit

Forstå konceptet på 30 sek.

Vi styrker hinanden. Gennem stærkt samarbejde og større netværk booster vi ambitiøse virksomheder. Vi sørger for, at kvaliteten er i top, og at din virksomhed altid fremstår professionel.

Step 1, Send dit udkast
Step 1

Få adgang til et stærkt netværk & skab salg

Få større eksponering og flere kunder. Vi booster vores partnere i vores store netværk. Sammen er vi stærke.

Step 2, GoEdit redigerer
Step 2

Få stærke kommunikative muskler

Fremstå topprofessionel over for dine kunder og skab tillid fra begyndelsen. Vi kender hinanden godt!

Step 3, Materialet leveres til dig
Step 3

Frigør tid til det, der udvikler din virksomhed

Gør dine projekter effektive og sørg for, at dine produkter altid er af højere kvalitet end konkurrenternes.

Vores partnere

Forstå konceptet på 30 sek.

"Vi har valgt at samarbejde med GoEdit, fordi deres værdier ligger meget op af vores, hvilket vi altid har stort fokus på, når vi vælger vores samarbejdspartnere. GoEdits systemer gør, at de kan levere høj kvalitet uden besværlige processer og overpriser."
Åbn partnerside
"Det er særligt i forbindelse med hjemmesidetekster, at det giver supergod mening for os at samarbejde med GoEdit. Vores kunder har altid været tilfredse med deres arbejde, og særligt hvis opgaven kræver en specialist, fx inden for SEO, så er det fantastisk at have GoEdit i baghånden."
Åbn partnerside
"Jeg har valgt at samarbejde med GoEdit, fordi de er et redskab for mine kunder til nemt og effektivt at tjene penge på deres opgaver. Mine kunder, der er kreative bureauer, undgår på den måde uforudsigelige omkostninger og kan nemt og hurtigt skalere op og ned i deres dygtige team af kommunikationsfolk hos GoEdit helt uden risiko."
Åbn partnerside
"GoEdit er en oplagt samarbejdspartner for mig, fordi de har så hurtig en leveringstid. De skaber desuden en mulighed for at levere tekster til de virksomheder, jeg arbejder med, hvilket er noget, jeg længe har haft et ønske om."
Åbn partnerside
"Jeg har valgt at samarbejde med GoEdit, først og fremmest fordi leveringstiden er så lav, og kvaliteten samtidig er så høj. Det er stærkt og ikke noget, jeg har set før."
Åbn partnerside

Skab større netværk

Hos GoEdit har vi opbygget et bredt og stærkt netværk af topprofessionelle og dygtige virksomheder. Vores kunder og samarbejdspartnere arbejder inden for et bredt område af forskellige brancher og er eksperter lige inden for deres eget felt. Vores netværk betyder, at vi kan anbefale dig de bedste folk inden for deres fag, når du skal have klaret nye opgaver, der ligger uden for dit eget arbejdsområde. Men det betyder også, at vi kan eksponere din virksomhed til andre. Ved at skabe større kendskab til dig og din virksomheds produkter kan du booste din virksomhed og skabe mere salg.

Fremstå professionel og skab tillid

Det er vigtigt, at tilliden er i orden. Som eksperter inden for skriftlig kommunikation med erfaring og specialisering inden for tekstredigering sørger vi for, at du og din virksomhed altid fremstår topprofessionel i jeres kommunikation med jeres kunder. Det skaber nemlig troværdighed fra start til slut og sikrer et godt samarbejde. Derudover giver vores anbefaling i sig selv også grobund for stærke kunderelationer. Vi kender både vores partnere og kunder godt, og en anbefaling er derfor en sikkerhed for, at kvaliteten såvel som tilliden er på sit højeste.

Hold fokus og kom videre

I en supertravl hverdag er det vigtigt både at kunne holde fokus og samtidig prioritere sin tid. Når du er partner hos GoEdit, sørger vi altid for at prioritere din virksomheds opgaver først. Det betyder, at du undgår utrolig meget spildtid med at vente på, at opgaverne bliver færdige, for vi redigerer og sender dine tekster hurtigt og effektivt. På den måde kan du fokusere på det, I gør bedst. Jeres projekter går hurtigere, uden at I behøver at gå ned på kvaliteten. Det skaber en uhyre effektiv hverdag, hvor I virkelig kan få udviklet virksomheden og prioritere jeres projekter.

Vi arbejder efter jeres behov og anvisninger

Forstå konceptet på 30 sek.

Vi sørger altid for at skrive og rette tekster ud fra den enkelte opgaves kontekst og formål. Vi følger jeres anvisninger, når vi skriver eller retter tekster. Teksten bliver hurtigere færdig, og I er sikret den høje kvalitet. Herefter sender vi det rettede materiale direkte til jeres mailboks klar til brug.

Skal vi samarbejde?
Kontakt os i dag!
Vi glæder os til at høre fra dig!
Kontakt os

Dine fordele

GoEdit er den ambitiøse kommunikationsservice til professionelle virksomheder. Tænk hverken på oplæring, lange leveringstider, uklare priser eller skjulte gebyrer.

Check mark

Du ved præcis, hvad du betaler.

Check mark

Der er ingen ekstra gebyrer eller skjulte udgifter.

Check mark

Alle opgaver udføres af veluddannede kommunikationseksperter.

Check mark

Alle opgaver kvalitetssikres og gennemlæses af mindst 2 editorer.

Check mark

Du modtager det rettede materiale via e-mail.

Check mark

De fleste opgaver leveres inden for 3 timer.

Mød GoEdit

Vi sikrer den høje kvalitet

Det er utrolig vigtigt, at kvaliteten er i top, uanset om dit materiale er til chefen, samarbejdspartnerne eller kunderne. Vi gør alt, hvad vi kan, for at sikre, at du og din virksomhed altid får den bedste kvalitet. Det gør vi gennem vores dygtige editorer og ved hjælp af vores strenge kvalitetsteam.

"Tænk sig, hvis vi kunne være lige præcis dem, der tilfører virksomheder tid, mindre besvær og meget mere overskud til andre (og vigtigere) aktiviteter, fordi vi strømliner arbejdsgange, som i dag kan tænkes meget smartere og mere effektive.”

Jakob Pindstrup

CEO, Co-founder, cand.scient.soc.

"Jeg ved, at det at bygge succesrige virksomheder kræver, at man er virkelig dygtig til at prioritere sin tid og sine indsatser. Samtidig er et professionelt udtryk alfa og omega. Jeg mener oprigtigt, at vi har skabt en 'game changer' for mine virksomheders dagligdag.”

Jakob Dalhoff

CIO, Co-founder, MSc Finance & Accounting

"Hvis man skal fremstå supertroværdig i sine kunders øjne, er man nødt til at kunne agere professionelt. Tiden er knap for os alle sammen, og derfor bliver man hele tiden nødt til at tænke smart. GoEdit lukker hullet — og det er nødvendigt."

Tenna von Cappeln

CCO, Co-founder, cand.scient.soc.

Kontakt os

Du kan nemt komme i kontakt med os. Du finder vores oplysninger herunder
— ligesom du er meget velkommen til at anvende chat-funktionen nederst i højre hjørne.
Så vender vi tilbage til dig, så hurtigt vi kan.

Æbeløgade 4, 1., 2100 København Ø, Danmark
CVR-nr.: 39152509. T | 71 99 32 92. M | go@goedit.dk