Vi professionaliserer virksomheders brug af tekstforfattere og korrekturlæsere.

Mød os

Tenna von Cappeln

Tenna von Cappeln

Ansvarlig for kunder og kundeopgaver, cand.scient.soc.

Tenna er uddannet sociolog og er ansvarlig for at alle opgaver i GoEdit kører på en snor. Det er også typisk hende, som du møder først, når du ringer eller skriver til os. Hun er også livlinen for alle freelancere på GoEdit, når det spidser til.

Jakob Pindstrup

Jakob Pindstrup

Ansvarlig for platform, co-founder, cand.scient.soc.

Jakob P. har også en baggrund inden for sociologi, undervisning i statistik og rådgivning i branding og marketing. Han er vores daglige leder og har mange kasketter på. Altid i fuld fart og klar til at hjælpe, hvor det er nødvendigt.

Jakob Dalhoff

Jakob Dalhoff

Ansvarlig for udvikling og forretningsområder, MSc Finance & Accounting

Jakob D. er en meget erfaren iværksætter og er til dagligt direktør og ejer af Lokalebasen.dk og MatchOffice. Han er teamets mest erfarne medlem og spiller en stor rolle i den mere strategiske udvikling af GoEdit.

Er du veluddannet, og har du dokumenteret erfaring?

Bliv tekstekspert på GoEdit

Vi sørger for, at du kan koncentrere dig om det, du er bedst til: at skrive og rette supergode tekster. Vi har struktureret tilbuds-, bestillings- og produktionsprocessen, så du kan brillere — hver gang.
Bliv freelancer

Supernem bestilling, gode tekster og hurtig levering. That's it.

Kravene til ambitiøse og professionelle virksomheder stiger hele tiden. Kampen om kunderne er intens. Alt, hvad du udsender, når du som virksomhed kommunikerer, markedsfører og brander dig i verden, har betydning for dine kunders tillid og villighed til at købe dine produkter. Sådan er det! Derfor bruger mange virksomheder uhyre meget kostbar tid på at gennemlæse, tilrette og skrive det materiale, de udsender. Vi kom selv til et punkt, hvor vi tænkte, at det her må simpelthen kunne gøres mere smart og nemmere end at finde en tekstninja på freelance platforme, spørge sit netværk på Facebook, overbebyrde studentermedhjælpen endnu mere eller at gøre det selv!

Vores egen erfaring

Vi har selv i vores egne virksomheder oplevet, at projekter og opgaver hele tiden blev forsinket, fordi rapporten ikke bare skulle skrives, men også opstrammes og korrekturlæses for at sikre en fejlfri tekst. Det kræver mange hænder og meget tid, der gør, at selv en lille opgave kan sidde fast, fordi den ene medarbejder er syg, den anden er til møde, og den tredje er i gang med et andet projekt, som en anden afdelingschef prioriterer højere.

Vores team

Derfor har vi samlet et uhyre skarpt team af dygtige, professionelle mennesker og teknologiske værktøjer, der gør, at vi kan læse korrektur på og skrive dine tekster supergodt, hurtigt og nemt. Så risikerer du ikke, at dit opslag til LinkedIn sidder fast enten hos Rikke, Trine eller Klaus (eller hos dig selv på den lange to do-liste). Få det gjort.

Vores løsning

I virkeligheden er vores løsning supersimpel: Vi har struktureret processen helt enormt, trænet vores team af superdygtige tekstforfattere og korrekturlæsere hamrende godt – og generelt professionaliseret hele processen i dybden. Resultatet er en service, der arbejder hurtigt og sparer dig for en masse bøvl, en masse tid og ikke mindst sikrer et superprofessionelt resultat.

Adresse
Adresse
Du finder os centralt placeret på
Svanevej 22 (2. sal), København NV.
Skriv til os

Vores søde team sidder klar til at hjælpe dig

Du vil altid få særbehandling, når du kontakter os. Vi glæder os til at snakke med dig.
Jakob Pindstrup
Jakob Pindstrup
Medstifter
Vores primære rolle er at sikre, at samarbejdet mellem virksomheder og freelancere fungerer godt og professionelt. Den tillid, som både virksomheder og freelancere viser, er vi enormt stolte af. Men det forpligter. Jeg håber, at du kontakter os, hvis du har spørgsmål, eller der er noget, som vi lige bør vende.

Ring 71 99 32 92