Dine daglige indsatser kan tænkes meget smartere, gøres meget mere hurtigt og langt mere effektivt. Vi er den virtuelle kollega, der kan træde til i præcis det omfang, du har brug for. Kort sagt én, du ville ønske, at du altid havde haft!

En uhyre effektiv hverdag

Tænk på GoEdit som et supereffektivt trick, du kan hive frem, når du har et udkast klart til en mail, et stillingsopslag, en ansøgning, en nyhedsmail, en tekst til dit website eller et opslag til de sociale medier.

Forstå konceptet på 30 sek.

Fremstå professionel

Tænk, hvis du kunne give en kort brief på 2 minutter, og så ville dit blogindlæg, dine sociale medieopslag, tilbud eller annoncetekst skrive sig selv — perfekt tilpasset både dine og dine kunders behov. Vi arbejder målrettet og seriøst med dine tekster, og sikrer den bedste kvalitet.

Få det færdigt

Tænk, hvis dit blogindlæg, din hjemmesidetekst eller annoncetekst blev styret og skrevet af sig selv klar til deadline. Det tager kun få minutter at oprette opgaven. Ingen opgaver strander eller overses i indbakken. Vi går straks i gang!

Prioritér tiden

Der er ikke nok timer på en arbejdsdag til at nå det hele. Prioritér opgaverne og nå målene ved at få professionelle til at gøre det arbejde, du ellers skulle uddelegere eller gøre selv.

Mindsk risikoen

Tænk ikke på oplæring af nye medarbejdere. Tænk ikke på skrivebord, computer eller
wi-fi-koder. Vi har bygget hele organisationen for dig — og du betaler kun, når du bruger os. Der er ingen spildtid.

Hurtig service - høj kvalitet

Kravene til ambitiøse og professionelle virksomheder stiger hele tiden. Kampen om kunderne er intens. Alt, hvad du udsender, når du som virksomhed kommunikerer, markedsfører og brander dig i verden, har betydning for dine kunders tillid og villighed til at købe dine produkter. Sådan er det! Derfor bruger mange virksomheder uhyre meget kostbar tid på at gennemlæse, tilrette, oversætte og skrive det materiale, de udsender. Vi kom selv til et punkt, hvor vi tænkte, at det her må simpelthen kunne gøres mere effektivt!

Vores egen erfaring

Vi har selv i vores egne virksomheder oplevet, at projekter og opgaver hele tiden blev forsinket, fordi rapporten ikke bare skulle skrives, men også oversættes, opstrammes og korrekturlæses for at sikre en fejlfri tekst af højeste kvalitet. Det kræver mange hænder og meget tid, der gør, at selv en lille opgave kan sidde fast, fordi den ene medarbejder er syg, den anden er til møde, og den tredje er i gang med et andet projekt, som en anden afdelingschef prioriterer højere.

Vores team

Derfor har vi samlet et uhyre skarpt team af dygtige, professionelle mennesker og teknologiske værktøjer, der gør, at vi kan opstramme, oversætte, læse korrektur på og skrive dine tekster langt bedre, hurtigere og nemmere. Så risikerer du ikke, at dit opslag til LinkedIn sidder fast enten hos Rikke, Trine eller Klaus, så det først er klart, når det ikke længere er aktuelt.

Vores løsning

I virkeligheden er vores løsning supersimpel: Vi har struktureret processen helt enormt, trænet vores team af superdygtige tekstforfattere, oversættere og editorer hamrende godt – og generelt professionaliseret hele processen i dybden. Resultatet er en service, der arbejder superhurtigt og sparer dig for en masse bøvl, en masse tid og ikke mindst sikrer et super professionelt resultat.

Teamet bag

Vi ved, hvor meget redigering og rettelser fylder for moderne virksomheder. Hvorfor? Fordi vi selv er aktive erhvervsdrivende, har lang erfaring fra bureaubranchen og international iværksætteri. GoEdit er netop stiftet af et team, som selv har stor nytte af GoEdits ydelser.

Forstå konceptet på 30 sek.

"Tænk sig, hvis vi kunne være lige præcis dem, der tilfører virksomheder tid, mindre besvær og meget mere overskud til andre (og vigtigere) aktiviteter, fordi vi strømliner arbejdsgange, som i dag kan tænkes meget smartere og mere effektive.”

Jakob Pindstrup

CEO, Co-founder, cand.scient.soc.

"Jeg ved, at det at bygge succesrige virksomheder kræver, at man er virkelig dygtig til at prioritere sin tid og sine indsatser. Samtidig er et professionelt udtryk alfa og omega. Jeg mener oprigtigt, at vi har skabt en 'game changer' for mine virksomheders dagligdag.”

Jakob Dalhoff

CIO, Co-founder, MSc Finance & Accounting

"Hvis man skal fremstå supertroværdig i sine kunders øjne, er man nødt til at kunne agere professionelt. Tiden er knap for os alle sammen, og derfor bliver man hele tiden nødt til at tænke smart. GoEdit lukker hullet — og det er nødvendigt."

Tenna von Cappeln

CCO, Co-founder, cand.scient.soc.

“Vi vægter professionalisme og kvalitet højt. Vores editorer er nøje udvalgt på baggrund af uddannelse, erfaring og sproglige kompetencer - og de er vurderet ud fra helt konkrete og målbare færdigheder. Alt sammen for at kunne levere det bedste produkt til vores kunder.”

Stine Gram

Head of Quality Assurance,
cand.mag.

“De bedste virksomheder ved, hvor vigtig kommunikation er for deres arbejde. I dag foregår kommunikationen med kunder og partnere oftest i skriftlig form. Vi sørger for, at du og din virksomheds skriftlige kommunikation altid er korrekt og professionel.”

Laura Bülow Leegård

Communications & Content,
BA i Engelsk

“Vores platform er designet fra bunden for at gøre dit liv nemmere. Vi har tilføjet alle de funktioner, du måtte få brug for, sammen med nogle ekstremt stærke features til systemet. Det får alle processer og ydelser til at fungere uden problemer.”

Severyn Pomirko

Software Architect, 
BA i historie

Vi sikrer den høje kvalitet

Det er utrolig vigtigt, at kvaliteten er i top, uanset om dit materiale er til chefen, samarbejdspartnerne eller kunderne. Vi gør alt, hvad vi kan, for at sikre, at du og din virksomhed altid får den bedste kvalitet. Det gør vi gennem vores dygtige editorer og ved hjælp af vores strenge kvalitetsteam.

"Tænk sig, hvis vi kunne være lige præcis dem, der tilfører virksomheder tid, mindre besvær og meget mere overskud til andre (og vigtigere) aktiviteter, fordi vi strømliner arbejdsgange, som i dag kan tænkes meget smartere og mere effektive.”

Jakob Pindstrup

CEO, Co-founder, cand.scient.soc.

"Jeg ved, at det at bygge succesrige virksomheder kræver, at man er virkelig dygtig til at prioritere sin tid og sine indsatser. Samtidig er et professionelt udtryk alfa og omega. Jeg mener oprigtigt, at vi har skabt en 'game changer' for mine virksomheders dagligdag.”

Jakob Dalhoff

CIO, Co-founder, MSc Finance & Accounting

"Hvis man skal fremstå supertroværdig i sine kunders øjne, er man nødt til at kunne agere professionelt. Tiden er knap for os alle sammen, og derfor bliver man hele tiden nødt til at tænke smart. GoEdit lukker hullet — og det er nødvendigt."

Tenna von Cappeln

CCO, Co-founder, cand.scient.soc.

Kontakt os

Du kan nemt komme i kontakt med os. Du finder vores oplysninger herunder
— ligesom du er meget velkommen til at anvende chat-funktionen nederst i højre hjørne.
Så vender vi tilbage til dig, så hurtigt vi kan.

Æbeløgade 4, 1., 2100 København Ø, Danmark
CVR-nr.: 39152509. T | 71 99 32 92. M | go@goedit.dk