Vi er GoEdit!

Virksomheders daglige indsatser kan tænkes meget smartere, gøres meget mere hurtig og langt mere effektiv. Vi er den virtuelle kollega, du ville ønske, at du altid havde haft!

Scroll

Kravene til ambitiøse og professionelle virksomheder stiger hele tiden. Kampen om kunderne er intens. Alt hvad du udsender, når du som virksomhed kommunikerer, markedsfører og brander dig i verden, har betydning for dine kunders tillid og villighed til at købe dine produkter. Sådan er det! Derfor bruger mange virksomheder uhyre meget kostbar tid på at gennemlæse, tilrette, opsætte og redigere de materialer, de udsender. Vi kom selv til et punkt, hvor vi tænkte, at det her må simpelthen kunne gøres mere effektivt!

Vi har selv i vores egne virksomheder oplevet, at projekter og opgaver hele tiden blev forsinket, fordi rapporten ikke bare skulle skrives, men også korrekturlæses, opsættes og tilføres grafiske elementer og flotte billeder for at sikre et godt og lækkert design. Det kræver mange hænder og meget tid, der gør, at selv en lille opgave kan sidde fast, fordi den ene medarbejder er syg, den anden er til møde og den tredje er i gang med et andet projekt, som en anden afdelingschef prioriterer højere.

Derfor har vi samlet et uhyre skarpt team af dygtige professionelle mennesker og teknologiske værktøjer, der gør, at vi kan gennemlæse, tilrette, opsætte og redigere jeres materialer langt bedre, hurtigere og nemmere. Så risikerer du ikke, at dit opslag til LinkedIn sidder fast enten hos Rikke, Trine eller Klaus, så det først er klar, når det ikke er aktuelt mere. I virkeligheden er vores løsning super simpel: Vi har struktureret processen helt enormt, trænet vores team af super dygtige tekstforfattere, fotografer og kommunikatorer hamrende godt – og generelt professionaliseret hele processen i dybden. Resultatet er en maskine, der arbejder super hurtigt og sparer dig for en masse bøvl, en masse tid og ikke mindst sikrer et super professionelt resultat.

Teamet

Vi ved, hvor meget redigering, opsætning og rettelser fylder for moderne virksomheder. Hvorfor? Fordi vi selv er aktive erhvervsdrivende, har lang erfaring fra bureaubranchen og international iværksætteri. GoEdit er netop stiftet af et team, der selv har stor nytte af GoEdits ydelser. Vi tror på, at netop vores egen erfaring fra virksomhedsdrift og rådgivning af mange små og mellemstore virksomheder er et uhyre stærkt fundament — især når det kobles med vores ustoppelige trang til at tænke rettelser og redigeringer langt enklere og mere effektivt. Vi insisterer på at gøre det hamrende nemt, uhyre hurtigt og vildt effektivt.

Jakob Pindstrup

Jakob Pindstrup

Cand.scient.soc., Co-founder

"Tænk sig, hvis vi kan være lige præcis dem der tilfører virksomheder super meget tid, mindre besvær og meget mere overskud til andre (og vigtigere) aktiviteter, fordi vi strømliner arbejdsgange, som i dag kan tænkes meget smartere og meget mere effektive".

Jakob Dalhoff

Jakob Dalhoff

MSc Finance & Accounting, Co-founder

"Jeg ved, at det at bygge succesrige virksomheder kræver, at man er super dygtig til at prioritere sin tid og sine indsatser. Samtidig er et professionelt udtryk alfa og omega. Jeg mener oprigtigt, at GoEdit er en 'game changer' for mine virksomheders dagligdag".

Tenna con Cappeln

Tenna von Cappeln

Cand.scient.soc., Co-founder

"Hvis man skal fremstå super troværdig i sine kunders øjne, er man nødt til at kunne agere professionelt i en omskiftelig verden. Tiden er knap for os alle sammen, og derfor bliver man hele tiden nødt til at tænke smart. GoEdit lukker hullet — og det er nødvendigt".

Kontakt os

Du kan nemt komme i kontakt med os. Du finder vores oplysninger herunder — ligesom du er meget velkommen til at anvende chat-funktionen nederst i højre hjørne. Så vender vi tilbage til dig, så hurtigt vi kan.

Æbeløgade 4, 1., 2100 København Ø, Danmark
CVR-nr.: 39152509. T | 71 99 32 92. M | go@goedit.dk

Start redigering nu 🚀