Ofte stillede spørgsmål

FAQ

Vi har struktureret processen med at skrive, korrekturlæse og oversætte tekster minutiøst. Vi har opbygget et team af veluddannede og dygtige kommunikationsspecialister — og generelt professionaliseret hele processen i dybden.

Hvem løser opgaven for mig?

Det gør nøje udvalgte specialister med en dokumenteret lang videregående uddannelse. Løbende bliver vores specialister trænet og deres arbejde kvalitetssikret, så vi sikrer os, at deres niveau forbliver fagligt højt, og at de kender og anvender den nyeste udvikling inden for de enkelte fagområder.

Hvad må jeg bruge materialet til?

Til lige præcis det, du vil, og i hvilken som helst form og format du ønsker det. Du kan kopiere, ændre, gemme og bruge hele eller dele af materialet, ligesom det passer dig. Vi blander os aldrig i, hvad du bruger materialet til. Materialet er 100 % din ejendom, lige så snart vi har sendt det til dig.

Hvad koster det?

Prisen på opgaven afhænger af opgavens type, format og længde. Der er eksempelvis forskel på korrekturlæsning af en bog i Word-format på 10.000 ord og korrekturlæsning med opstramning af et PowerPoint-show. Du bliver guidet i platformen. Men er din opgave større eller lidt speciel, så ring eller skriv endelig til os, så kan vi tage en dialog om, hvilken løsning der passer bedst til dine behov. Du kan se vores gældende priser.

Hvilke formater kan jeg sende min tekst i?

Du kan sende din tekst i ren tekst, som du kopierer ind i et felt i systemet. Du kan også uploade opgaven. Du kan sende den til os i mange forskellige formater, men er du i tvivl, må du endelig ringe eller skrive til os. Eksempelvis retter vi ofte bøger, årsrapporter, analyser, PowerPointshows til oplæg mv. i Office-pakken (Word, Excel, PowerPoint) eller med Apples programmer (Pages, Numbers, KeyNote). Skal du have rettet en brochure eller lignende, er det også muligt med Adobes programmer (InDesign, Acrobat (PDF), PhotoShop). Vi retter og oversætter også websites med direkte adgang til CMS-systemet.

Hvordan betaler jeg?

Du opretter en konto på vores platform og vælger det abonnement, som passer dig bedst. Din månedlige abonnementsbetaling kan du frit bruge til at bestille kommunikationsopgaver på platformen. Én gang månedligt modtager du en opgørelse over de kommunikationsopgaver, som vi har løst for dig i den forgangne periode. Din abonnementsbetaling fratrækkes den samlede faktura for den forgangne måned.

Hvor hurtigt leverer I?

Lige så hurtigt det overhovedet kan lade sig gøre — bogstaveligt talt. Vores editorer går straks i gang med din opgave, så snart du har bestilt den på vores platform. Langt de fleste opgaver leverer vi inden for 3 timer — alle ugens dage mellem kl. 8.00 og 20.00. Er din opgave stor, formatet specielt (fx InDesign) eller kræver den, at du kommunikerer med editoren omkring opgaven, vil det naturligt tage lidt længere tid. Vores editorer er trænet i at holde dig orienteret undervejs.

Arbejder I fortroligt?

Alle vores projekter bliver behandlet 100 % fortroligt.
Du kan være helt sikker på, at oplysninger om din aktivitet hos os ikke kommer ud til nogen udenforstående parter — medmindre du altså er så glad for vores produkt, at du selv siger det videre.

Er jeres platform sikker?

Her på GoEdit går vi meget op i vores kunders sikkerhed. Det er vigtigt for os at behandle dine oplysninger fortroligt og at leve op til lovgivningen om datasikkerhed.

Hvad gør jeg, hvis jeg finder en fejl i det leverede materiale?

Hvis det skulle ske, at du finder en fejl i en af vores tekster, bedes du udfylde den formular, der er linket til i din oprettelsesmail. Din beskrivelse af problemet bliver så sendt direkte videre til vores dygtige kvalitetsteam, der sørger for at rette den hurtigst muligt. Det betyder meget for os, at du er tilfreds med det, vi leverer.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Vi sætter en ære i, at vores site er nemt og tilgængeligt for vores kunder. Dette princip gælder, lige meget om du vil tegne eller opsige dit abonnement — hvis du skulle ønske en opsigelse, skal du derfor blot sende en mail til tc@goedit.dk, hvor du forklarer situationen.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds?

Det vigtigste for os er vores kunders tilfredshed.
Derfor bedes du kontakte os hurtigst muligt, hvis det skulle ske, at du har noget kritik. Vi arbejder hele tiden på at forbedre os og give dig det bedst mulige produkt.

Kan jeg gøre brug af jeres ydelser uden at oprette et abonnement?

Det kan du tro! Vi kalder det for 'Basic'. Her betaler du blot pr. opgave. Det er perfekt for dig, som kun bruger GoEdit indimellem. Vi anbefaler dog, at du tegner et abonnement, da vi har mulighed for at yde en masse ekstra services til vores abonnenter. Vi husker bl.a. dine kontaktoplysninger, så du kun skal bruge få klik på at oprette en opgave, vi leverer dine opgaver hurtigere, vi leverer også om aftenen og i weekenden, og endelig vil du kun få tilsendt én faktura månedligt, hvor du betaler alle dine kommunikationsopgaver på én gang.

Hvordan bestiller jeg en opgave?

Tryk på 'Kom i gang' i menuen øverst i højre hjørne, vælg den pakke, du ønsker dig, og følg den enkle guide, der dukker op på din skærm.

Arbejder I på andre sprog end dansk?

Vi stræber efter at tilbyde et så omfattende produkt som muligt — vi tilbyder derfor tekster på en række forskellige sprog. Indtil videre arbejder vi med tekster på dansk, engelsk, tysk, fransk, spansk, norsk og svensk.

Hvad sker der, hvis materialet er forsinket?

Vi arbejder på højtryk for at producere et fantastisk materiale til dig hurtigst muligt. Hvis det mod al forventning alligevel skulle ske, at en opgave tager længere tid end aftalt, kontakter vi dig hurtigst muligt og angiver et nyt leveringstidspunkt.

Jeg har mistet mine materialer. Hvad gør jeg?

Hvis uheldet er ude, og du har mistet dit materiale eller er kommet til at slette den e-mail, det blev sendt i, skal du blot kontakte os hurtigst muligt, så sender vi det til dig igen!

Hvordan kan jeg komme til at arbejde hos jer?

Hvis du er interesseret i at få et arbejde som editor, skal du blot trykke på punktet 'Bliv editor' i menuen. Dette vil lede dig til en side, hvor du kan se, hvad du får ud af at arbejde hos os, og hvordan du kvalificerer dig. Herunder findes der også et ansøgningsskema, som du let og hurtigt kan udfylde og sende afsted.

Har I nogen gratis ydelser?

Vi deler meget gerne ud af vores viden, tips og tricks. Det er blandt andet derfor, vi har oprettet vores blog, som er propfuld af gode og hjælpsomme tips til dig, der gerne vil lære mere om kommunikation og produktivitet samt modtage gode råd om, hvordan du øger effektiviteten i din egen eller din virksomheds hverdag.

Hvordan vælger jeg den rigtige ydelse?

Vi tilbyder fire forskellige kerneydelser: korrekturlæsning, omskrivning, tekstforfatning og oversættelse.

  • Hvis du nyder at skrive, men nogle gange snubler over grammatikken, er korrekturlæsning en perfekt løsning for dig.

  • Hvis du har skrevet noget, du gerne vil bruge, og vil være sikker på, at det passer i form og kontekst, kan du vælge vores omskrivningsløsning.

  • Skal du have produceret en professionel tekst, sidder vores tekstforfattere klar ved tasterne. Vi har endda tekstforfattere, som er trænede i særlige områder såsom juridiske tekster, SEO-tekster, jobopslag og meget mere.

  • Skal du bruge din tekst på andre sprog, oversætter modersmålsoversættere dit materiale hurtigt og nemt.

Kan jeg "blande" ydelserne?

Som abonnent kan du benytte dig af vores forskellige ydelser, lige så tosset du vil. Din abonnementsbetaling er således ikke bundet til en bestemt service. Din abonnementsbetaling gælder som en forudbetaling, som du kan bestille opgaver for — præcis som du har lyst til.