Bestil
Google Adwords-tekst
hos dygtige tekstforfattere med fuld tryghed, til faste priser og med hurtig levering.
De fleste virksomheder har efterhånden fået øjnene op for værdien af Google Adwords. Annonceringen på Google, der også kendes under navnet Google Ads, er nemlig en helt vildt effektiv, fleksibel og budgetvenlig løsning for virksomheder.
Du betaler kun for de klik, der fører brugeren til din virksomheds hjemmeside, du kan fleksibelt vælge din målgruppe ud fra mange relevante parametre, og du kan budgettere, som det passer dig. Men det betyder ikke, at du får gevinst blot ved at oprette en annonce på Google. Din tekst skal nemlig være så præcis og rammende, at kunden lige præcis vælger din virksomheds annonce over de andres.
For at kunne lykkes med dine annoncer på Google skal teksten være enormt skarp. Du er stærkt begrænset i forhold til det antal tegn, du må bruge, og du skal kunne fange kundens blik med det samme.
Derfor er det vigtigt at sætte tid af til at skrive den helt rigtige tekst eller få hjælp udefra af eksperter. Det er dog også vigtigt, at der er sammenhæng mellem det, folk søger på, din annoncetekst og din hjemmesides tekst.
Selvom du kun betaler, når folk klikker, kan du nemlig risikere ikke at få flere kunder gennem annoncerne. Det skyldes især, hvis kunderne kommer ind på din hjemmeside, men ikke finder svar på deres problem eller behov, for så forlader de siden uden køb eller kontakt til din virksomhed.
Det første, man skal være opmærksom på i forhold til annonceteksterne på Google, er søgeordene, de såkaldte ’keywords.’ Det gælder nemlig om at vælge de helt rigtige ord og ordkombinationer, som passer til lige præcis din virksomhed. Det er disse søgeord, som kunderne bruger, når de leder efter virksomheder, der minder om din, og det er dermed disse kunder, du skal have fat i.
Din korte tekst skal være løsningen og svaret på det, dine kunder søger på. Tænk derfor i deres situation. Hvad er deres behov, og hvad er det, de vil opnå, når de bruger søgeordene på Google. Det er, hvad man kalder søgeintentionen. Hvis din virksomhed fx reparerer computere, og en person søger på ordene ’hurtig reparation af computer’, så skal din annoncetekst især have fokus på, at I tilbyder hurtig reparation, da søgeintentionen netop er, at personen vil have ordnet sin computer i en fart.
Annoncerne er tydeligt markeret på Google, og vi er blevet så vant til at gennemskue og lægge mærke til annoncer, at vi hurtigt trykker væk fra disse, hvis vi ikke hurtigt føler relevans. Derfor skal du meget tidligt kunne fange læserens interesse gennem den helt rigtige sammensætning og inkludering af ord. Du kan med fordel fange kunden ved brug af specialtegn, men det skal gøres med præcision, så det ikke bliver overdrevet.
Vi går enormt meget op i skrive superskarpe annoncetekster, og derfor laver vi altid teksterne ud fra den enkelte kontekst, så din virksomhed får de bedste annoncer. Du giver os nemt de relevante oplysninger, og så sørger vi for teksten. Det sikrer dig en stærk annoncetekst, der rent faktisk passer til dine mål og skaber synlighed. Vi er også altid klar til at vejlede dig, hvis du skulle være i tvivl om den bedste løsning for dig og din virksomhed.
Vil du være helt sikker på at få mest muligt ud af dine Google-annoncer, kan vi nemt skrive dine tekster. Du udfylder blot vores Templates med dine anvisninger, og så sender vi opgaven videre til vores fantastisk skarpe editorer. Med dyb erfaring og viden sørger de for at skrive dine tekster. Du får den perfekte editor, som passer lige præcis til din opgave. Når teksten er klar, sender vi den direkte til din mailboks klar til brug.
Se eksempel på
Google Adwords-tekst
.
“Vi har effektiviseret bestillings- og produktionsprocessen, ensartet priserne, indført hurtig levering på alle opgaver og fjernet kravene om minimumsbestillinger. Det er nye tider for bestilling af tekster 'outhouse'!”